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N001Vor allen vbeln dingen iſst der
N002menſsch das wirſsiſst vbel • wann
N003ein tyer hat ettleich vbel an im •
N004vnd halt noch mer danne der tew-
N005fel wann der tewfel getar ʒzu dem
N006rechten menſschen chomen das vn-
N007der ſsicʒz ʒzet der vbel menſsch nicht
N008da von haiʒz ʒzet vnſser herre die
N009ſselben wolffe wann ſsie werden
N010euch haimleich verraten vnd hin
N011geben vnd offenleich in irn ſschuelen
N012Da ſsie hin ʒzu ſsammen choment •
N013ſsam ob ſsie gerecht vnd helich ſsein
N014das geſschiht ew vor chunigen •
N015vnd vor rittern mit groʒz ʒzen ge-
N016walt gar vnſsenftichleich vnd
N017das geſschicht dar vm̈b das ir an
N018meinen namen iecht vnd an mich
N019gelaübet • Dar vber ſsprichet Beda
N020Eʒz iſst ein ſselich vnrecht das der
N021menſsch durch got leidet und das
N022geſschiht ſsprach vnſser herre in
N023gecʒzeugnuʒz ʒz das iſst den Juden
N024vnd den haiden wirt es ein geʒzeug-
N025nüʒz ʒz Sprichet Sand Gregorius der
N026gerechten tot iſst der gueten leut hilffe
N027Alʒz auch ſsant Paulus ſsprichet wir
N028ſsein ettleichen leuten ein geſsmach
N029des todes in den töt • vnd ſsein auch
N030ettleichen leüten ein guet gesmach
N031des lebens ʒzu dem ewigen leben
N032Auch ſsprach vnſser herre Ir ſschult
N033ew nicht für ſsecʒz ʒzen • was ir ant-
N034württet wann ew wirt ʒzehant
N035das iſst ʒzu rechter ʒzeit gegeben
N036ſsin indem hercʒz ʒzen vnd wört in-
N037dem munde • was ir antwurtten
N038ſschult • das was ein ſselich troſst
N039wann ir werdet von ewrem
N040aignem ſsinne nicht redent eʒz wirt
N041der heilig gaiſst in ew redend Alſso
N042mag ew ein prediger vnd ein lerer
N043von im ſselb nicht gueter dinge
N044gereden neür als vil • als im von
N045dem heiligen gaiſste wirt in gege-
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N001ben Sprichet Sand Gregorius
N002ʒzu den predigern an gots ſstat
N003Ir geit in den ſstreit ich pin aber
N004der da vichtet Ir pringet die
N005wort ich pin aber der da redt
N006auch ſsprach vnſser herre din pru-
N007der wirt den andern in den töt
N008gebend als Cayn abeln tet vnd
N009väter vnd mueter ſsih nicht er-
N010barmen vber irev chint vnd
N011das noch wirſser ist die chint wer-
N012dent vater vnd mueter in den
N013tot gebent vnd das iſst nicht al-
N014lain an den heiligen ʒzwelfpoten
N015ergangen ſsünder halt an manigen
N016heiligen martrern die ir ſselbe
N017frewnde vnd mage gemartert
N018habent wer aber beleibet ſsprach
N019vnſser herre vnd beſstet vncʒz an
N020das ende • nicht der an hebt vnd
N021wider ablet neür der da beleibet
N022der wirt behalten in den ewigen
N023frewden mit dem vnʒzergenchleichenvnʒzergenchleiche
N024lon • Sprichet Criſsoſstomus Criſsoſstom Ir iſst
N025vil die gots dienſst an hebent ir
N026iſst aber lucʒz ʒzel die dar an beleibent
N027vncʒz an ir ende • Was aber durch
N028got an gehebt wirt das ſsol ewig
N029ſsein Auch ſsprach vnſser herre
N030wanne ſsie ewr varnt in einer
N031ſstat ſso fliehet in die andern • vn-
N032ſser herre erlaubte ſseinen Jun-
N033gern das ſsie flühen doch nicht
N034darv̈mb das ſsie den tot ʒze allen
N035ʒzeiten fliehen ſsolden ſsunder als
N036lang das ſsie gots wort predigten
N037vnd das himelreich den leuten
N038chunt machten Sam ob er ſspreche
N039Ir ſschult nicht ʒze allen ʒzeiten für-
N040der cheren ſsunder ſso lang das
N041ewr predig gehort werde das
N042ander leut pei euch gepeʒz ʒzert
N043werden Sprichet Criſsoſstomus Criſsoſstom
N044vnſser herre ſschueff nicht freuelich